fredag 18 januari 2008

Vill ha låten!

Sitter just nu och lyssnar på en massa gamla Savage garden låtar. Har aldrig hört hälften av dem, men hittade dom undergömda på datorn. Innan jag fann dem så satt jag och tittade på samma youtube klipp om och om igen. Jag skojjar inte, har säkert suttit i en halvtimma i sträck och bara kollat på det (klippet som finns längre ned i bloggen). Älskar den! Det ledde också till att man fick en ny så kallad "droglåt", accidentally in love. Har bara lyckats få tag i en liten snutt av den från Shrek, så ska be Karin fixa den riktiga verisonen när hon loggar in på msn, om nu kommer göra det.

Ska vara ärlig och berätta att min önskan om bokanalysen inte gick i uppfyllelse, gjorde i stort sätt inget mer efter att jag nänmde det tidigare idag. Men jag hann ändå rätt så långt på den lilla stunden jag lade ner på det. Vilket betyder att det är precis som de övriga svenska arbeterna. Inte alls tidskrävande eller svårt, men tråkigt som fan.
Det var faktiskt riktigt skönt att vara hemma idag. Tråkigt, men oerhört skönt.
Ska duscha nu. IBM, man.

Inga kommentarer: