fredag 18 januari 2008

Seg som vanligt ...

Jag önskar just nu att någon här i område ringde och frågade om jag ville hitta på något. Inte för att jag skulle orka göra något, men vad som helst än det jag gör just nu skulle vara roligare. Väntar på att någon av de roliga serierna som jag just nu laddar hem ska bli färdig. Men icke sa nicke. De vill visst inte vara snabba nu.

Satt nyligen och tänkte på framtiden. Snart fyller man ju år och så, vilket betyder att det bara är ett år kvar innan jag ska byta efternamn. Något som jag av någon anledning tror att Karin tvivlar på, men jag kan lova dig ditt lilla mongo att jag ska byta!
Nu är det också bara två och ett halvt år kvar innan den tänkte bilresan med tjejerna till Ullared ska gå av stapeln. Eftersom Karin, som vanligt ska göra allt efter oss så måste jag och Challe vänta ett år till innan den resan. Så att även lilla Karin kan få köra bilen.

Fick precis en snilleblixt! Kom på att jag faktikst laddade hem en hel serie tidigare idag. Ska väl kolla lite på den. IBM, man.

Inga kommentarer: