söndag 20 januari 2008

saknar grundskolan.

Usch usch usch, hur kan man lyckas med att göra sånna tråkiga uppgifter hela tiden? Gör just nu min bokanalys, skit tråkigt! Jag trodde det skulle vara lite roligt iaf, det var det i nian när vi gjorde bokanalys. Men nej då, nu går vi på gymnasiet och nu får inget vara roligt längre. Nej, nu ska vi växa upp och bli vuxna som aldrig har roligt på jobbet. Seriöst, är det så dom tänker?
Jag saknar faktiskt grundskolan, iaf de uppgifter man fick. De var iaf lite roligare än de man får idag. Nu ska får man bara en massa tråkuppgifter hela tiden som ska göras i racerfart och så blir det inget bra resultat och sedan är det betyget kört. Det känns iaf så.
Usch nej, jag hade gärna gått kvar på grundskolan istället för att börja på gymnasiet.

Snart kommer pappa med glass till mig. :) Han skulle åka och köpa semlor, och eftersom jag inte ville ha en så övertalade honom att han skulle köpa en glass till mig istället.
Idag skulle jag egentligen åka till Challe för att göra pedled. Men just nu känns det som att det inte kommer bli något. Så det kommer bli riktigt jobbigt med pluggandet i veckan nu. Arbetet ska vara klart på fredag och vi har inte börjat med det än. :/ Aja, man får väl hoppas på det bästa.

Inga kommentarer: