lördag 19 januari 2008

Psych

Snacka om jobbigt. Har funderat en hel del på varför jag bara lyckats få tag på en och halv säsong av Psych. Tanken att de kanske inte visats mer i USA har slagit mig. Men med tanke på att första säsongen visades förra året och de i USA ligger alltid minst ett år före så trodde jag inte på det. Fick sedan se att de nya Psych avsnittet skulle börja den 11/1 i USA, vilket betydde förra fredagen. Så hela dagen igår så letade jag efter det tolfte avsnittet, men hittade det inte.
Så när jag sökte efter det för kasnke fem minuter sedan så fann jag det, vilket då betyder att jag ligger på samma avsnitt som de i USA.

Så från att kolla på minst fyra avsnitt om dagen så kommer jag få kolla på ett varje lördag. Hur ska jag klara mig? Dessutom får jag inte programmet att fungrea just nu. Tror att alla nerladdningsprogram har något emot mig. Otur som man har så sover Danne också, så därifrån kan man inte få någon hjälp. :/

Inga kommentarer: