onsdag 16 januari 2008

No. 1

Ja, detta är alltså mitt första inlägg i den nya bloggen. På den senaste tiden så har jag drabbats utav idetorka, eller vad man nu ska kalla det. Grejjen är att jag har säkert miljoner olika saker att skriva om, men känner inte för det.

Vad hände idag då? Jo inte så mycket, förutom att vi såg en bild på Anna i matsalen. När jag påpekade det kunde Anna inte låta bli att även påpeka att jag tydligen också var med på den. Ska inte säga vad "jag" gjorde, men det belv en pinsam sekund efter hennes utlåtande. Kan också meddela att jag efter en liten stund kom på ytterligare en sak, som jag dock höll för mig själv. De som känner mig, Challe och Karin, kan lätt lista ut vad det handlade om (det var inte någon om blåbär).

Snart är det helg igen! Jag längtar verkligen. Inte för att jag har något roligt att göra, ske i stort sätt plugga hela helgen. Men jag får verkligen panik över att veta hur mycket jag har som måste göras de närmaste två veckorna och jag har inte ens börjar med något utav det.

Aja, ska äta nu. IBM, man.

Inga kommentarer: