onsdag 16 januari 2008

Lisa tänker lite annorlundare.

Usch, jag har ont i halsen, ont i huvudet och så är jag jätte trött. Med andra ord, livet kan inte vara mycket bättre ...

Ska bara skriva några rader om ingenting för att sedan bädda sängen och sova. :)
På den senaste tiden har man hört en hel del ifrån E.M.D och deras cover/låt, All for love. Det är inte förräns nu, kommer troligen få alla galna Dannyhuliganer på mig nu, som jag upptäckt att Danny faktikst sjunger jävligt bra.

Jag vet att det varnågot mer som jag skulle skriva om, men verkar ha glömt det nu. Aja, hur som helst så blir det troligen träning på tisdag med Hanna. :) Om inte Micke säger något annat. Ska ringa honom snart, får tydligen inte gå ut 100% än. :/

Jo, just det. Lisa tycker att jag ska försöka söka kontakt med Bob ... Hon tycker att det bästa sättet är att ställa en fråga ... tydligen. Eftersom det är Lisa jag pratar om så kan jag inte direkt påstå att jag är så taggad på att ställa frågan. :/ Jag menar, vem skulle ställa frågan "är du ett monster?" till någon för inleda en konversation.

Men ska dra nu. IBM, man!

Challe, Karin eller någon ... ring så fort ni ser det här. Håller på att freaka ut!

Inga kommentarer: